Jag var hos min psykolog idag, han kladdade ner ADD på ett utav papprerna, hm?
Sen i slutet frågade han varför jag hade velat göra en utredning, och då sa jag som det var. Att jag märkt att jag uppför mig och beter mig annorlunda i vissa situationer än andra gör, och därför ville jag veta.
Och då frågade han om det var för att jag ville ha ett ”namn” på det. Och då sa jag ‘ja, ifall det finns ett namn på det’ Då svarade han, ‘ ja det gör det nog ska du se’
Har börjat bli osäker på om jag faktiskt har en diagnos eller inte, först trodde jag starkt att jag hade det, sedan trodde jag inte alls det, och nu är jag osäker.

Förresten, så sa Sara för ca en timme sen snart när hon gick och la sig i min säng att hon minsann inte skulle somna, så jag frågade nyss om hon somnat och fick ett; ZZzZZzZzZzzz! Till svar, så… så bra gick det med det lilla löftet då.

Jag har ont i huvudet och ont i magen och allt, jävla skit.