Ja, gårdagens inlägg var ett desperat rop på hjälp från min tristess. Jag var en aning irriterad bara.
Och nu, dessutom, håller min kropp på att ge upp totalt känns det som, jag är svullen i hela ansiktet inklusive halsen, jag har börjat få lila/blå utslag på kroppen, mitt huvud och jag hänger helt enkelt inte med.
Dessutom har jag fått en jävla finne i örat, en finne i örat! Som gör att hela mitt öra gör skit ont.

Jaja, min telefon vägrar dessutom te mot meddelanden och telefonsamtal igen, så jävla jobbigt.
Jag är helt enkelt bara trött och jag längtar tills det blir vår. Lite sol, bra väder och nya vårkläder, dessutom, att åka till Holland.
Jag längtar.
Jag ska snart åka iväg till älskling, vi ska mysa och kolla på Dirty Dancing dagen till ära, det är ju trots allt Alla Hjärtans Dag.

Bye!